Miracle sisters p1 خب برو ادامه

Adry2000 · 08:05 1400/04/05

خب کیوتام این پوستر رمانه😍❤برو ایدامه

Miracle sisters 
P1
سلام به همگی خب من میخوام زندگی ام رو بگم من آدری اگرست هستم و ۳ تا خواهر ماه و یه برادر دارم که قربونش میرم خواهرم آدرینا هست با اینکه اسمش شبیه منه اصلا شبیه من نیست و مثل کاترین موهاش صورتی پررنگ هست و کاترینا شبیه منه ولی چشاش مثل پدر طوسیع و من همزاد و دوقلو آدرین هستم و خواهران گرامم ۱۲ ماه کوچیک ترن ولی تو کلاس ما هستن چون اونا یه سال جهشی خوندن که به ما برسن
بریم سراغ پسر قصه امون آدرین 
💙آدرین آبی
💙پلگ آدری جدیدا خیلی تو خودشه ولی. زیاد باهاش حرف نمیزنم جدیدا
🧀هر چ سریع تر دردش رو بپرس من دلم پر میکشه دوباره خواهرم رو ببینم ولیی🥺
💙ولی چی تیکی خواهرته زنگ میزنم مری بیاد
🧀نه من خواهرم رو از دست دادم به خاطر احمق بازی ام
💙مرده😳
🧀نه ولی نمیدونم کجاست هیچ وقت پیداش نمیکنم مطمئنم ازم متنفره 😢
از اون ور ویتر داشت حرف های پلگ رو میشنید و تو چشماش اشک میشینه 🥺
ویتر آرم کره🧈
🧈الان که آدری رفت پایین بهتره برم با پلگ حرف بزنم اون فک میکنه به خاطر اون اتفاق ازش بدم میاد ولی دلم واس دیدنش پر میکشه😢🥺
💖کی ویتر شیطون کوامی ها عاشق نمیشن😂
🧈چی هیچی🙄
💖باش
تق تق
💖کیه
💛بیام تو آدری جونم
💖بیا
اومد تو
💛یکم ابراز علاقه ب نیستا
💖دوست ندارم مشکل داری بیرون 
💛باش بی اعصاب خواهر میای بریم بیرون چهارتایی