Miracle sisters p2

Adry2000 · 10:33 1400/05/01

خب خب خب من اومدم با پارت دو فقط برو ایدامه

Miracle sisters 

P2

💖باش 

تو دلش دلم نمیخواد ناراحت کنمش اون بیش از حد شیطونه

💜چ عجیب بلاخره حضور بانو آدری رو دیدیم

💛اه کاترین بس کن الان که راضی شده داری میپرونیش

💚اه خوبه بزن بریم 

💖باش

💛هوهو اهنگ دوبسی

💚قر قر

💜بیا وسط حالا همه گلپری جون 

💙آدرین با صدای نازک بله

💜گلپری جون

💙بله

و پخش زمین میشن

اما آدری حتی لبخند هم نزد 

از زبان کاترینا

دوساله آدری تو خودشه و زیاد نمیخنده باید یه کاری کنم 

دوباره از زبان آدری

💖اوم رسیدیم چ پارک ژوراسیک قشنگی

💛واو چه قدر قشنگه 

💜تازه تاسیسه؟

💖اره تو نت خوندم

💙بچه ها من نمیام چون مدل معروف هستم نریزن سرتون 

💚اوهو آغا خودمون هم مدلیم

💛و از نظر من آدری از تو بهتره تو مدلینگ 

💖اوم ما که میدونیم میخوای بری پیش مری پس کیش کیش بدو آغا پسر برو مرغ عشقت منتظره زود کیش

آدرین لبخند زد و رفت

💛آدری جون

💖بله

💛وایی نگفتی هان خداوند را شکر😂🥺

💖خب کارت

💛بریم اون بخش

نام بخش مخصوص تلنگر به افرادی که در خود هستند (داستان های تراژدی )

💖این پارک ژوراسیکه🙄😳

💛💜💚آدرییی بریم خواهشش🥺

💖اوکی بریم

خب حال ندارم بنویسم اونجا یه موضوع باحال میبینه و یه تلنگر به آدری. میخوره و تصمیم میگیره شاد و سرزنده شه

💖وایی خیلی باحال بود

💜💚💛خیلی 

💖بریم خرید بابا گفت با لباس سیاه برگردم بدبختم 😂

💛بریم آدری و گردن اونو میگیره حالت بغل از پشت

نکنه کاترینا با آدری بهتر بوده و کاترینا با ادرینا ولی همو خعلی دوست دارن