Miracle sisters p3

Adry2000 · 11:12 1400/05/07

حوصله آپلود پوستر نیست برو ادامه 

Miracle sisters 

P3

💖وا بچه ها شما ها می‌آید اینجا چ بزرگه 

💚همین میشه که ۱۰۰۰ دلار واسه هرکدوم ما میشه

💛وایی بچه ها نه😭

💜چی شده😳

💛کارت پیش من نیست

💖پیش منه 

💜💚💛آخيش 

💖اول بریم تیشرت و اینا

💛چهارتایی ست بخریم فقط رنگ هاش فرق کنه

💖💜💚اوکی

💖وایی چ خوشگله (یه تیشرت سبز خوشرنگ یقه ملوانی با شورتک سیز خوش‌رنگ پی نوشت:این یکی از لباس نوزادی های آبجیم بود😂)

💛من آبی میخوام

💜من زرد

💚اوم من قرمزش 

💖من همین سبز 

💖اوه ما گاد بچه ها این سبد گنده واسه هر کدوم ما هست؟

💛اره واسه ما هستن 😂

💖😂😂

💜بریم بخش پیژامه 

💖وایی این چه خوشگله 😍( عکساشون رو میزارم) چهارتا رنگ متفاوت از اون ها می‌خرن 

💖این پیژامه ویکتوریا خیلی خوشگله 

💜من بنفش راه راه اش رو دوست دارم

💚من صورتی خیلی پر رنگش به موهام میاد

💛من ام من

💖تو چی 

💛اونی که صورتی پررنگ و کم رنگ ولی دستم نمیرسه

💖for every problem there is a solution 

(لوسی: خانم انگلیس دان/ من: تو خفه فارسی اش رو بلد نبودم 😂💔)

بعد آدری با دست گیره اونجا برش میداره 

میرن بخش شلوار لی و آدری و بقیه یه عالمه می‌خرن 

بعد چون زیادن آپلود نمیکنم اول هر پارت لباس هارو میدم نشون😂