پس از سال ها آمدم

SabrinaAgreste · 09:39 1400/05/09

خب های گایز

پس از سال ها میخوام از پاور آف لاو(♥️Power of love♥️)

پارت بدم برای خوندن پارت ۳ بپر ادامه😉

♥️Power of love♥️ Part 3

الان خیلی وقته که دیگه هاکماث کسیو آکوماتیز نکرده نمیدونم داره چه نقشه ای می کشه خدا رحم کنه😂

خیلی دوست دارم بفهمم لیدی باگ کیه که داداشم انقدر روش کراش داشت فکر کنم خودش فهمیده کیه

(فلش بک از زبان آدرین)

نمیدونم چرا ولی وقتی پیش مرینتم همون احساسی رو دارم که پیش لیدیم دارم همه چی رو مخمه پلگ دوست دارم هویتشو بفهمم

پلگ:خب خودت مگه نمیگی همون حس رو داری حست درسته دیگه

-من....منظورت چ....چیه؟

پلگ:ای وای گند زدم 😐

-بهتره از خود مرینت بپرسم

مدرسه:

-سلام مرینت

مری:سالم آدرین یعنی سلام آدرین خوبی

-ممنون مرینت یه سوال داشتم

مری:نپرس چیزه یعنی بپرس

-تو لیدی باگی؟

مری:😳از کجا فهمیدی

-خب یعنی هستی؟

مری:تو...تو کت نواری😳😳😳

-عاشقتم مای لیدی

مری:من بیشتر آدرین

(به زمان حال از زبون خودم)

آره فک کنم هویت های همو میدونن راستی الان چند وقته آدرین از عشقش به لیدیش نمیگه درست از وقتی که عاشق مرینت شده نه نه این امکان نداره ویولت بگو امکان نداره😳 این داستان ادامه دارد...