بالاخره آپلود کردم بیو رمان جدید رو

میراکل سیترز نه 

من هیچ وقت نمیبازم اون بیو اش رو آوردم برو ایدامه

آدری پاکر

سن:۱۸

سن ومپایری:______

خانواده:فراموش کرده

قدرت: گردبند معجزه آسا و یه قدرت دیگه که در رمان می‌فهمید 

خلاصه: لعنت به این فراموشی مزخرف که بهم اجازه نمیده بفهمم خانواده ام کی هست تنها چیزی که یادمه مرگ مادرم جلو ی چشمام هست و اون این گردنبند جادویی رو برای محافظت از خودم بهم داد

مرینت دوپن چنگ

سن:۱۸

سن ومپایری:____

خانواده:در تصادف از دنیا رفتن 

قدرت:فعلا قدرت خاصی ندارد

خلاصه: همه چیز داغون شده بود بعد مرگ خانواده ام تا بعد اینکه با آدری آشنا شدم همه چیز بهتر شد

کاترینا اگرست 

سن:۱۸

سن ومپایری:۷۰۰

خانواده:آدرین برادر _ سابرینا و آدرینا خواهر_ گابریل پدر_ فیلیکس پسرخاله 

قدرت:فعلا قدرتی پیدا نکرده است. 

خلاصه ندارد 

سابرینا آگرست 

سن ۱۸

سن ومپایری ۷۰۰

خانواده: مثل کاترینا

قدرت:کریستال آبی در داستان با قدرتش آشنا بشوید 

آدرینا اگرست

سن ۱۸

سن ومپایری ۷۰۰

خانواده مثل کاترینا و سابرینا

قدرت خاصی پیدا نکرده 

فیلیکس گراهام

سن ۲۴

سن ومپایری ۱۰۰۰

خانواده پسر خاله آدرین و کاترینا و سابرینا و ادرینا

قدرت هیپنوتیزم کردن آدم های معمولی تکرار میکنم معمولی 

لو استفان 

سن:۲۴

سن ومپایری:۱۰۰۰

قدرت:فعلا قدرت خاصی ندارد

محل سکونت دنیای انسان ها 

خانواده ندارد

جک واتسون

سن:۲۴

سن ومپایری:۱۰۰۰

محل سکونت : دنیای انسان ها

قدرت: کریستال نقره ای در داستان با قدرت آن آشنا شوید

لوک اسپین

سن:۲۴

سن ومپایری:۱۰۰۰

قدرت:کریستال مشکی در داستان با قدرت آن آشنا شوید

محل سکونت: دنیای انسان ها بنا به دلایلی 

خانواده : ندارد

آدرین اگرست 

سن ۲۴

سن ومپایری ۱۰۰۰

شاهزاده تاریکی 

قدرت حلقه گربه سیاه و کریستال سبز 

 

پوستر داستان 

تا عصر پارت میدم بای تا های