I never lose p2

Adry2000 · 18:21 1400/05/13

* وی وارد پنل مدیریت می‌شود جیغ می‌زد البت تو دلش کیوتم مرسی فالو کردی و ادامه حرف 

در حالی که هدفون در گوش اهنگ  simple dimple 

Simple dimple simp simp simple dimple 

برید ادامه 

Dimple bodo

I never lose 

P2

جیغ زدم 

♡ولم کننننننن

یهو محکم تو کمرم زد از درد اشک تو چشام جمع شد

♡ ولم کنید بخدا پولی ندارم همراهم نیوردم ولم کنین 

اینبار محکم با یه مشت زد تو شکمم 

♡اخخخخ نکن عوضی

صداش در اومد 

○خفه شو دختره ی انسان 

تعجب کرده بودم 

♡بزار برمممم 

و تقلا کردم ولی انگار زور فیل رو داشت

هق هقم بلند شد

♡ولم کن مگه چیکارت کردم 

سعی می‌کردم گریه نکنم ولی نمیتونستم 

یهو حلقه دستاش رو شل کرد و منم سریع در رفتم بیرون ازش تا چهره اش رو ببینم

عجیب بود تو اون تاریکی چهره اش رو میتونستم ببینم 

اونم منو دید 

آروم گفت

○متاسفم بانو

اخمی کردم و گفتم 

♡بایدم باشی

دیدم اخم کرد و دستش رو مشت کرد

 ■میشه از روی پل بری

با پررویی گفتم

 ♡نه

اون پسر خفه هه که اون یکی لوک صداش کرد گفت

♤مجبوری و با یه حرکت تو هوا نگهم داشت که جیغ زدم

♡مری کمک

اون یکی یه بشکن زد و صدام در نیومد

○دختر خوبی باشی جیغ نزنی صدات رو بر می‌گردونم 

آروم سر تکون دادم که صدام برگشت

♡تو تو شماها جادوگرید

و هق زدم

♡بزارم پایین

هر وقت شد پارا بعد رو میدم

Simple dimple 😂💃🏼