I never lose p3 by adry

Adry2000 · 19:28 1400/05/14

برو ادامه

زدم تو خط اهنگ ژاپنی 😐

You feel the same OK you see love me 

😂😂البت این نسخه انگلیسیشه

Mayomi Mayomi 

اه برو ادامه

I never lose 

P3

حالت چهره اون یکی عوض شد اخمش باز شد 

بیشتر هق زدم

♡توروخدا بزارید برم توروخدا 

باد سردی پیچید و آروم خواستم سرم رو بپیچونم که یکی سرم رو نگه داشت 

دیدم اون پسر سر خوشه اینکارو کرد 

♡ آیی سرم درد گرفت

♧بچه ها چ خبره اینجا 

■اهان فیلیکس دمت گرم تو بیشتر از من بی روحی بیا اینو یکم زجر بده

چشمام دو دو زد

صدای قدم هاشو شنیدم

آروم خواست تو هوا سرم رو بچرخونه که جیغ زدم

♡آی نکن گردنم میشکنه نکن 

از زبان فیلیکس 

صدای هق هقش ناراحتم کرد چرا من که همیشه سرد بودم البته قلبم اینجوری نبود همیشه میخواستم اخلاقم مثل آدرین باشه چون میدیم همه دوسش دارن ولی اولین بار تو عمرم شد که خواستم سرد نباشم 

آروم گذاشتمش رو زمین و از پشت گرفتمش 

لرزش شونه هاش رو حس میکنم 

آروم چرخوندمش طرف خودم 

بغضش ترکید 

♡منو ...... اذیت ..... نکنید.......

♧نمیکنم میتونی بری عا اسمت چیه

سرد نگاهم کرد

♡ما که قرار نیست دوباره همو ببینیم چرا بگم

کتفش رو با دستم گرفتم و محکم فشار دادم چهره اش توهم رفت

♡آیییییییی تو و دوستات خیلی قوی هستید نکن خواهش میکنم 

آروم دستم رو شل کردم با این حال هنوز گرفته بودمش 

با صدای دورگه و ترسناکی از نطر اون دختر پرسیدم

♧اسمت

♡آدری آدری پاکر 

♧اسم زیبایی هست آدری